Първоначално публикувано от RaIDeR
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем на таблото
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от KalinAlfista Покажи съобщение6том кара6 алфа неможе да минава6 танко.....алфата си иска неиното...ина4е няма да са толкова палави!!!!!!!а има и вероятност и някоя маса на купето да се ебава??????????
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеЗначи колега за сефте имам дизел.Ако сичките Алфи 1.9 тди са като моята мога да ти кажа че не са от най-палавите.Трябва й писта-неможе да си показва вътъка на място.Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеrepti ти е казал какво да направиш.
Ако не знаеш как, вземи с тебе някой който разбира.
Мерете напрежението в/у акумулатора на празен ход на ДВГ - трябва да е 13,7-14,2V. Ако не е в тези граници имаш проблем.
Айде премери и кажи колко е когато ти свети лампата. Така само хвърляме боб.
Comment
-
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеКолега щтом нямаш мултицет значи не ги чаткаш нещата , а майстора дори и да е дребна повредата няма да ти кайе 10 лв а поне 100 !
Ако искаш да си оправиш бага за нормални пари по добре слушай тук какво ти говорим колегите ние ще те насочваме !
Но това си е твое решение може да си я караш и така , само ще сменяш батериту по-честичко ,а и понякога ще оставаш без ток !
Не е от ремака щот щеш да свири , пробвай да смениш крушката на таблото за акумолатора с нова струва 20 ст. не е трудно !
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеМерих го преди малко акумулатора като дам мултицета да мери на 200V ми дава 1.4 V, а като го дам на 20V ми дава 12.86V.Кажи кое от двете да гледам.Утре сутрин пак ще го замеря да видя дали ще има разлика от тези стойности.
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеСтига си се шашкал-слагаш мултицета на 20v DC и мериш когато лампата не свети-13.6-14.2(горе долу) всичко е ОК.
Някой знае ли от долу може ли да се извади генератора или трябва да се сваля хидравликата.
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеНякой знае ли дали генератора може да се изсули от долу или излиза само от горе и трябва да се маха хидравликата?.?
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеМисля,че няма какво да му пречи от долу и спокойно се вади.
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеСтава въпрос след като се развие дали има достатъчно място да излезе навън?Щот не ми се сваля хидр.помпа.
Все пак на ТД не съм гледал, там може и да се получи.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщениеПитам за да си олесня майстора.Че ако може да не сваля хидр. без повод.Ама след малко ще залягам в канала да проверя дали може и да си погледна да не са заминали четките на генератора.
Comment
-
Няма начин да излезе надолу.Малко е мястото.Ама поне може да се бърка и извадих четките.Четки има поне за една година.Това нещо ако не зареждаше досега да паля с бутане,апък той си показва пак 12.9V.Има ли няква вероятност да изкл.тва реле на генератора ако случайно акумулатора няма нужда от дозареждане.Той е на минимум 2 години.
Comment
Comment